24.

حس خیلی بدیه وقتی کارت رو درست انجام میدی ، امانت داری می کنی ، پولت کم میاد!!!! تمام سولاخ سنبه های مغزم رو گشتم که خطارو پیدا کنم اما هیچ به هیچ!!

از ناله ها و غر های همکار پست پایینیه حس بدی بهم دست میده ، قشنگ دوسًت دارم کش دار بهش بگم زهررررررررررررررررمار! قول چراغ جادو جواب داد در این یک مورد.

از فرط خستگی شدید امروز صبح هی به خودم میگفتم بریم آزمایش بدیم ببینیم چیه هی خستگی شدید آخه! احساس سنگینی آخه!

من تو محله و منطقه ای بزرگ شدم که آدرس دادن هامون با پسوند شهید بود . خوب خیلی قشنگه اسم کوچه ها نسترن و یاسمن و یلدا و بنفشه و گلستان و بوستان باشه . مال ما شهیده . از اون آدم ها که رفتن جنگیدن واسه امنیت زن و بچه های مردم . تو اینستا بود واسه رفتن به کلیسا دنبال بهانه بودن ، یک بنده خدا گفت بگین میریم سر قبر شهدا اجازه میدن ، شهیدها فقط مسلمان نبودن شهید مسیحی بود .چقدر مادرش می تونسته روی تنش صلیب کشیده باشه و دعا کرده باشه به درگاه خدا ، خدا داند ! شما نسترن و نرگس داشتید ما شهید ... آره دلم میخواست آدرس ما هم از اون اسم قشنگ ها می بود .

میوه خوبه . از اون رنگی رنگی و هزاررررررررر رنگی هاش!

دو سه قلم جنس خریدم شد 400 توووووومن!! دهن ها همه کف زمین بلند بگو ععععععععععععععععع:ا

دستشویی دارم نمیدونم چرا چند وقته هی نگهش میدارم در حد بابام در اومد ! به شکل تام که وسط درخت می اومد پایین تاق واز کج راه می رفت! احتمالا میخواد قحطی بشه احتکارش می کنم! کلهم جفت کلیه هام و مثانه ی بی نوام حق دارن جیغغغغغغغغغغغغغغغ بکشن!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد