23. غول چراغ جادووووووووووو!

احساس پری دارم . احساس آدمی رو دارم که حس میکنه حجم و وزنش زیاد شده . دلش میخواد احساس سبکی بکنه . یک چیزایی از بدنم رو که نیاز داشتم گویا تا حد اشباع بهش دادم که همچین حسی رو دارم . زود خسته میشم . دوغم بخورم که رسما رفتمممم . دلم یک استراحت با آرامش تمام بدون هیچ عجله و بدو بدویی میخواد . بدون اینکار و بکن اونکار نکن!

چرا فکر میکنن که اگر توی یک مکان عمومی کاری رو که نباید بکنن با اطلاع مثلا کسبه اون محدوده یا خانواده  باشه عملشون توجیح میشه ؟؟ اجازه دارن همچین کاری بکنن ! برو خودت رو داغون کن ، سیگار بکش  ، با خودت ور برو و ... ولی خودت رو داغون کن نه کمپلت ملت رو !!

از همکارم خوشم نمیاد ، کارهاش قشنگ نیست ، باهاش حرف میزنی اصلا گوش نمیده خوب بگو الاغ خوشت نمیاد به درک وقتی راجع به کار اداری باهات حرف میزنن جواب بده یا اول حرف زدن بفهمون که نمیخوای گوش کنی یا حرف بزنی ، ملت عاشق چشم و ابروت که نیستن که بخوان حتما دو کلوم از زبونت حرف در بیاد ، حضرت داوود خوش صدا هم نیستی بخوان صدای نازت بشنون ، مشکل خود بزرگ بینی و خود شیرینی داره بد بخ! شوعور معور تعطیل!

تازه دارم خیلی چیزها و مسائل اداری رو درک میکنم . هر چقدر هم که مقامات و همکاران خوب باشن یک سری ریزه کاری هایی داره که نا محسوس و محسوس حس میشه . خجالت هم خوب چیزیه واسه بعضی کارهاشون!!

جمعه روز انتقامه واسه صبح هایی که تو هوای تاریک و روشن از خونه میزنی بیرون و تو سرت حال و هوای پست قبلیه  . من موفق شدم تا ساعت 8 صبحش رو انتقام بگیرم . شیطون هر هرو اینجا تصور شه .

خیلی خسته ام . یک قول چراغ جادو دلم میخواد که بیاد بگه چه امری دارید قرباااااااااااااااان . منم هر چی دلم برای راحتی میخواد رو بهش بگم انجام بده . مثلا بگم اتاقم مرتب کنه ، یک سیستم سرمایشی برای اتاقم نصب کنه ، فردا رو تعطیل اعلام کنه یا شایدم بگه ساعت 9 بریم سرکار . بالش و تشک نرررررررررررم برام اماده کنه و با دستهاش بلندم کنه پرت کنه روش . ماساژم بده ، غذاهای رژیمی خوشمزهههههه و مقوی که سر راس ساعته برام بیاره . یکی با کف دست بکوبه تو دهن همکارم همون لاله رو میگم . برام گل سرخ بخره . هر چی آشغال و چیزهای به درد نخوره بندازه دور . همه اش بخنده و من رو بخندونه . به مامانم یاد بده اسم ِ عروس خاله رو یاد بگیره . نوازشم کنه . در جواب لبخند مزحکش به مافوقم بگه خیلی مسخره ای ، چندش!! به اون یکی مافوقم بگه شمشیر دو لبه ی به درد نخور! تور سفید اکلیلی با ربان نقره ای برام بیابه ، تو سبک شدنم کمک کنه .....ّ

من غول چراغ میخواممممممم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد