11. چقدر دوست دارم جمله رو بگم و بشنوم

خیلی وقت بود که یادم رفته بود چطوری دوست می شدیم با هم . چطور دوست هایی می شدیم برای هم . معنی دوست و دوستی چی بود . چطوری میشه دوست رو شناخت . کی دوسته کی دشمنه کدومشون بی صداقت لباس اون یکی رو پوشیده و بهت لبخند میزنه یا بهت اخم کرده . کی دوسته کی دشمنه . خسته و خوابالود سوار بی آر تی شدم . دختر بچه رو سکوی آهنی بخش خانم ها نشسته بود . جا برای نشستن من نبود ایستاده بودم و به در و دیوار میزدم خودم رو یک جا تکیه بدم تا راحت این چند ایستگاه رو تی کنم . پاک و بی آلایش بهم دوستی رو نشون داد بی حد و مرز . به دختری که شاید ازش 17 سال بزرگتر بود و لبخند به لب نگاهش میکرد ، به سادگی و خیلی راحت رو کرد و با خنده گفت : اسم من لیلاست ، با من دوست میشی ؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد